Jaką gitarę wybrać

Dyskusje na temat budowy gitar elektrycznych.

Moderator: poco

Michałek
Posty: 12
Rejestracja: 2020-08-13, 13:47

Jaką gitarę wybrać

Post autor: Michałek » 2020-09-14, 12:23

Witam. Jestem początkującym lutnikiem amatorem i dotychczas udało mi zrobić korpus do tele który podmieniłem w kupionym używanym squierze, wszystko wyszło fajnie i udało mi się sprzedać ten sprzęcik, nabywca zadowolony. W międzyczasie zrobiłem też gryf do tele który wyszedł zadowalająco jak na pierwszy raz. Chciałbym teraz spróbować zrobić kolejną przekładkę korpusu ale z jakąś inną gitarą. Nie wiem tylko jaką gitarę kupić. Chciałbym żeby była to w miarę prosta budowa z przykręcanym gryfem, a przede wszystkim żeby był to model dość chodliwy, który później będzie szansa sprzedać. Doradzicie coś? 🙃🙂 Budżet 500-800 zł
Michałek
Posty: 12
Rejestracja: 2020-08-13, 13:47

Re: Jaką gitarę wybrać

Post autor: Michałek » 2020-09-14, 12:53

Dodam tylko że chciałbym żeby gitara była bez pickguardu albo z możliwością prostego montażu przetworników bez pickguardu.
informatkot
Posty: 457
Rejestracja: 2010-03-14, 10:48

Re: Jaką gitarę wybrać

Post autor: informatkot » 2020-09-14, 13:44

Ogólnie trudny rynek do pokonania bariery wejścia. Mnóstwo w obiegu używanych tanich gitar. Do tego COVID trudności są nawet ze sprzedażą markowych gitar w rozsądnych cenach. Takie jest moje subiektywne wrażenie.
Życzę miłego dnia
Rafał
Michałek
Posty: 12
Rejestracja: 2020-08-13, 13:47

Re: Jaką gitarę wybrać

Post autor: Michałek » 2020-09-15, 18:42