Pośmiejmy się czyli śmieszne ogłoszenia

Na każdy temat ...

Moderator: poco

Awatar użytkownika
violinerpl
Posty: 232
Rejestracja: 2014-01-16, 16:15
Lokalizacja: Warszawa

Pośmiejmy się czyli śmieszne ogłoszenia

Post autor: violinerpl » 2014-11-25, 22:15

Cytat z pewnego ogłoszenia o sprzedaży skrzypiec

"Stare skrzypce.

Jest pękniecie widoczne na zdjęciu (taka kreska), rysy, brzegi przetarte i ogólnie jakieś odpryski itp..Są bardzo lekkie.Dokupiony jest ten kawałek drewna pod strunami, żeby ładnie wyglądały.
Te drewienka do naciągania strun są albo nie od kompletu, albo się wyrobiły, bo bez taśmy niektóre są zbyt luźno.
Głównie skrzypce były używane jako dekoracja, ponieważ nikt nie grał i leżały lata.

Jest smyczek i pokrowiec, różne włosia, zapasowe struny i jakieś kamienie, ale nie wiem czy od kompletu, też stare.
Pokrowiec nie jest od kompletu.

Nie znam się na skrzypcach. Są najpewniej 4/4, ponieważ taka jest ich długość po zmierzeniu.
Nie przyjmuję zwrotów, ponieważ to OLX i nie mam żadnych gwarancji. Można zobaczyć je osobiście. Przy wysyłce bierze się to co widać i przesyłka na własną odpowiedzialność.
Żeby nie było problemów, to sprzedaję jako dekorację.
Nie wyglądają na popularne skrzypce fabryki instrumentów lutniczych DEFIL, ale nie wiem co to.
Mogę podać dodatkowe informacje i zdjęcia."
Awatar użytkownika
Piniu
Posty: 2939
Rejestracja: 2011-02-15, 21:24
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Pośmiejmy się czyli śmieszne ogłoszenia

Post autor: Piniu » 2014-11-26, 09:42

"jakieś kamienie" mnie rozwaliły totalnie :)
Awatar użytkownika
vintage
Posty: 158
Rejestracja: 2011-06-14, 09:59
Lokalizacja: Legnica

Re: Pośmiejmy się czyli śmieszne ogłoszenia

Post autor: vintage » 2014-11-26, 16:16