Aparat do giecia boczkow

Dyskusje na temat narzędzi używanych w lutnictwie.

Moderator: poco

Zenek_Spawacz

Aparat do giecia boczkow

Post autor: Zenek_Spawacz » 2012-01-21, 21:14

Zamierzam zrobic aparat do giecia boczkow w gitarze klasycznej. Pytanie:
Da rade zrobic taka wyginarke ze spirali z zelazka i rury ? Na co trzeba uwazac? Robil to juz ktos z Was ? Mam watpliwosci co do zabawy elektrycznoscia z mokrym elementem drewnianym w rekach.
Zawsze mozna wrocic do korzeni i zrobic wyginarke z rury , imadla i wegla drzewnego wewnatrz rury...
Awatar użytkownika
Jacek
Posty: 124
Rejestracja: 2011-09-02, 09:14
Lokalizacja: Wymysłów / Śląskie
Kontakt:

Post autor: Jacek » 2012-01-21, 22:50

Aparatu takiego nie robiłem, ale jestem elektrykiem z "wykształcenia" i wg. mnie podstawa, to żeby rura była podłączona do zera (zerowana, uziemiona, czy co tam masz w instalacji). Jeśli napięcie dostanie się na rurę, to wywali Ci korki (ew. różnicówkę), a Ty będziesz żył. :)
poco
Moderator
Posty: 4626
Rejestracja: 2010-12-06, 14:36
Lokalizacja: Blok Dobryszyce

Post autor: poco » 2012-01-21, 23:48