Nowa dostawa korpusów i gryfów w GuitarProject - promocja

Tu można zareklamować swoje wyroby / pracownie / warsztaty / usługi.

Moderator: Jan

Awatar użytkownika
GuitarProject
Posty: 23
Rejestracja: 2012-10-03, 10:58
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Nowa dostawa korpusów i gryfów w GuitarProject - promocja

Post autor: GuitarProject » 2013-02-19, 21:22

Chcieliśmy poinformować o promocji cenowej na wybrane korpusy i gryfy jakie dojechały do nas ostatnio.
Na prawdę dobra jakość w porównaniu do ceny i 10% rabatu do końca Lutego.

Przy okazji chcieliśmy też przypomnieć, że stali klienci mogą liczyć na dodatkowe rabaty podobnie jak aktywnie kupujące warsztaty lutnicze!

Zapraszamy!
Pozdrawiamy,
Zespół sklepu GuitarProject.pl
Awatar użytkownika
GuitarProject
Posty: 23
Rejestracja: 2012-10-03, 10:58
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Kod rabatowy dla lutników!

Post autor: GuitarProject » 2013-07-10, 10:46

Witajcie ponownie!

Chcieliśmy zaproponować bonus dla wszystkich uczestników tego forum zainteresowanych zakupem narzędzi i innych artykułów lutniczych.

Specjalnie dla Was przygotowaliśmy kod rabatowy dzięki któremu uzyskacie 10% rabatu na wszystkie produkty z kategorii Artykuły lutnicze:
http://guitarproject.pl/c/93/artykuly-lutnicze.html
W kategorii tej znajdziecie takie rzeczy jak narzędzia, drut progowy, materiały na pickguardy, binding, kleje, lakiery czy pręty napinające.

Uzyskany rabat nie łączy się z innymi promocjami i obowiązuje tylko przy zakupach przez nasz sklep internetowy. Kod można wykorzystywać wielokrotnie.

Rabat zostanie naliczony automatycznie po dodaniu produktów do koszyka i wpisaniu hasła
lutnicy
w pole kodu rabatowego. Po zatwierdzeniu kodu poprzez wciśnięcie czerwonej strzałki wartość koszyka zostanie przeliczona a wybrane produkty otrzymają odpowiedni rabat.

W razie pytań i wątpliwości czekamy na kontakt.

Życzymy udanych projektów i zapraszamy na zakupy!
Pozdrawiamy,
Zespół sklepu GuitarProject.pl
Awatar użytkownika
shopiK
Posty: 859
Rejestracja: 2012-06-01, 18:32
Lokalizacja: Łódź

Post autor: shopiK » 2013-11-29, 22:41

Serdecznie uprasza się Guitar Project o wycofanie z obiegu śrub do mocowania mostka telecastera! Miękkie jak kupa. Właśnie jestem w trakcie kołkowania korpusu po usuwaniu ukręconych dwóch śrubek. Grrrr.....

Reszta asortymentu jak najbardziej godnej polecenia jakości. Pozdrawiam
donkirk24
Posty: 253
Rejestracja: 2010-04-18, 15:31

Post autor: donkirk24 » 2013-11-30, 10:19

Czyli nie jestem sam z takimi problemami :mrgreen:
Mi pierdykły 4 śruby mocowania gryfu, też od GP. Co ciekawsze nowe śruby montowałem w takiej samej szerokości otwory co stare i wszystko wchodzi jak należy
Awatar użytkownika
GuitarProject
Posty: 23
Rejestracja: 2012-10-03, 10:58
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: GuitarProject » 2013-11-30, 10:21

Śrub nie wycofamy ale zwracamy uwagę na odpowiednie nawiercanie otworów. Polecamy też używanie śrubokręta nie tylko mięśniami ale i z głową. Nam też zdarzyło się zerwać śrubę czy dwie ale nigdy nie zwalaliśmy problemu na śruby. Są jakie są i działają aż miło co można zobaczyć we wszystkich naszych złożonych gitarach. Tele też.
Pozdrawiamy,
Zespół sklepu GuitarProject.pl
Awatar użytkownika
shopiK
Posty: 859
Rejestracja: 2012-06-01, 18:32
Lokalizacja: Łódź

Post autor: shopiK » 2013-11-30, 10:43

Tymi samymi mięśniami z tą samą głową i w kolejne tak samo odpowiednio nawiercone otwory wkręciłem pozostałe śruby z castoramy - te działają aż miło.

Moim celem nie jest zmniejszenie autorytetu sklepu (co zaznaczyłem pisząc, że z reszty asortymentu jestem zadowolony), a troska o jakość towaru dostawcy u którego się zaopatruję. Jaką decyzję podejmiecie, to wasza rzecz. Odpowiedzią: "Polecamy używanie śrubokręta nie tylko mięśniami, ale i z głową" jestem z "LETKA zniesmaczony" - a to akurat pewnie moja rzecz :-)
Awatar użytkownika
GuitarProject
Posty: 23
Rejestracja: 2012-10-03, 10:58
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: GuitarProject » 2013-11-30, 10:53

Naszym celem nie jest zmniejszenie autorytetu shopiKa ale nowe wkręty mogły być inne i wymagać innej średnicy otworów. To może być przyczyna. Nam nigdy nie udało się zerwać tak grubych wkrętów a sami wykorzystujemy je często.
My jesteśmy zniesmaczeni obsmarowywaniem naszych części podczas gdy sami wykorzystywalśmy je wielokrotnie i głowę dajemy, że są wystarczająco dobre.
Podobnie jak ludzie piszą, że klucze blokowane GOTOHa są kiepskie bo jak blokują strunę śrubokrętem to gwint zrywają ale nie przyszło im do głowy zobaczyć jak tych kluczy powinno się używać. A używanie śrubokręta właśnie tam jest wysoce niewskazane.

Oczywiście mogło się zdarzyć, że jakaś śruba była wadliwa - to normalne przy masowej produkcji ale nie czyni to "śrub z guitar project" gorszymi od innych.
Pozdrawiamy,
Zespół sklepu GuitarProject.pl
rzech
Posty: 176
Rejestracja: 2012-11-16, 16:41
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: rzech » 2013-11-30, 11:54

"o ja cież pierdziele"

Po tej konwersacji to te 10 % możecie sobie .....

a wystarczyło napisać

"dziękujemy za zwrócenie uwagi"
"przekażemy informacje dostawcy"
"nasze produkty zawsze można zareklamować"

a tak wyszło jak wyszło

Mówi się, że jeden zadowolony klient zachęci do skorzystania z usług twojej firmy jedną osobę, podczas gdy niezadowolony zniechęci aż 10 osób.
poco
Moderator
Posty: 4626
Rejestracja: 2010-12-06, 14:36
Lokalizacja: Blok Dobryszyce

Post autor: poco » 2013-11-30, 12:13

Rzech, to co napisałeś jest tym, czego nie ma w sklepach polskich. Zawsze winny jest nabywca, nigdy sprzedawca.
W Irlandii -i nie tylko, przysłano by na taka informację dodatkowo parę wkrętów/śrub z przeprosinami i informacją, jak uniknąć możliwych uszkodzeń (instrukcja obsługi/aplikacji tego konkretnego wyrobu), bo zawsze mogą się zdarzyć takie urwania. zaproponowali by inne albo wskazali by gdzie jeszcze możesz kupić podobne. Faktem jest, że trudno jest kupić dobrej jakości elementy złączne, bo wielu handlowców tnąc koszty, nacinają klientów.
Tymi potyczkami słownymi GitarProjekt sławy sobie nie przysparza, a raczej podkreśla polski stosunek do klienta.
Radzę zrewidować swoje stanowisko lub zmienić odpowiedzialnych za PR. Szanujmy innych, a będziemy tak samo szanowani.
Pozdrawiam, Ryszard
via vita curva est
Awatar użytkownika
GuitarProject
Posty: 23
Rejestracja: 2012-10-03, 10:58
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: GuitarProject » 2013-11-30, 14:06

Problem nie zawsze leży po stronie sklepu.
Tak samo jak opisywane przez Was zachowania sklepów uważacie za niepoprawne tak klienci nie zachowują się nie najlepiej. Przecież wystarczyło napisać do nas z informacją że klient otrzymał wadliwe wkręty i na pewno taką sprawę można było załatwić ładnie i skutecznie.
Ale zamiast tego od razu wypisuje się na forach jakie to kiepskie wkręty sprzedaje Guitar Project podczas gdy nasze doświadczenia oraz doświadczenia setek klientów potwierdzają, że jest inaczej.
Bardzo łatwo jest napisać, że wkręty to "kupa" na forum. Pewnie znacznie łatwiej niż napisać do nas e-mail. A potem przyjdzie kilka innych osób i dorzuci ogólnikowo że to wszystko wina sklepu bo zawsze sklep jest winny ale zwala na klienta.

Co zaś do śrub i wkrętów to zamawiamy je u producentów gitar i w specjalistycznych hurtowniach. Są to dedykowane wkręty które stosuje cały świat razem z renomowanymi producentami. Żaden wkręt nie ukręca się ot tak sobie. Do tego potrzeba siły i to nie małej. Nikt nie zainteresował się nawet czy nawiercone otwory były odpowiedniej średnicy albo czy wkręt został nasmarowany - po prostu wkręt to kupa a sklep jest zły.

Piszę to wszystko ogólnikowo a nie w kontekście konkretnych osób. Nie jest moim celem ubliżanie czy umniejszanie konkretnym osobom a jedynie zarysowanie problemu.

A "człowiekiem od PR" jestem ja - Marcin Szwarc i jeżeli ma ktoś jakieś uwagi i zastrzeżenia to chętnie z nim to przedyskutuję, na spokojnie i prywatnie a nie na forum bo to nie miejsce na tego typu rozważania.

Poco dobrze pisze - szanujmy innych ale rewidowanie stanowisk zaczynajmy od siebie.
Pracując w tym sklepie wiem co sprzedaję, dobrze znam jakość naszych produktów i nastawienie sklepu do klientów. Dlatego podchodzę do tematu bardzo emocjonalnie bo wiem, że mimo wszelkich starań o dobre imię zawsze znajdzie się klient którego nie uda się zadowolić. Szkoda, że nie ma na forach takich ludzi którzy chętnie napiszą jak bardzo poszliśmy im na rękę a za to jest tak wielu chętnych aby porównywać nas do hipotetycznych sklepów w "lepszych" krajach...
Pozdrawiamy,
Zespół sklepu GuitarProject.pl
rzech
Posty: 176
Rejestracja: 2012-11-16, 16:41
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: rzech » 2013-11-30, 14:13

Emocje nie są najlepszym doradcą, a każde następne słowo w tej dyskusji nie prowadzi do niczego dobrego
Awatar użytkownika
shopiK
Posty: 859
Rejestracja: 2012-06-01, 18:32
Lokalizacja: Łódź

Post autor: shopiK » 2013-11-30, 14:37

GuitarProject pisze: Ale zamiast tego od razu wypisuje się na forach jakie to kiepskie wkręty sprzedaje Guitar Project podczas gdy nasze doświadczenia....
Hmmm.... Przepraszam za rozpętanie piekiełka na forum. Wyszedłem z założenia, że skoro tutaj mamy kontakt ze sprzedawcą to tutaj piszę. Nie na forum gitara.pl, nie na forum gitarzysta, czy innych, gdzie masa nastolatków odbierze to jako wyrocznię. Tutaj wiem, że sprzedawca ma możliwość reakcji. Tworzymy też pewną specyficzną społeczność, gdzie rozmawiają w większości dorośli.

Faktycznie użyłem nieprzyzwoitego słowa, które mogło wywołać zacietrzewienie. Ale cóż. Com napisał, napisałem. Mogę tylko przeprosić za użyte słowo.
Awatar użytkownika
GuitarProject
Posty: 23
Rejestracja: 2012-10-03, 10:58
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: GuitarProject » 2013-11-30, 14:53

Nie ma sprawy. Dla mnie osobiście czy dla nas jako dla sklepu.
Ja ze swojej strony też przepraszam, jeżeli ktoś a w szczególności shopiK poczuł się urażony. Jak już pisałem wkręty takie możemy dosłać tylko proszę napisać e-maila co i jak. Choć do mostków tele polecamy wkręty do mostków basowych bo po prostu lepiej pasują.

Wpadki zdarzają się każdemu i ani ja sam ani nasz sklep nie działa idealnie. Ale staramy się bardzo żeby nasz wizerunek nie pokrywał się z przytoczonym tu tradycyjnym "polskim sklepem". Na prawdę można z nami załatwić wiele.

Marcin
Pozdrawiamy,
Zespół sklepu GuitarProject.pl
popik10

Post autor: popik10 » 2013-11-30, 17:57

Ja muszę trochę GP wziąć w obronę.
Kupowałem tam potencjometry które dostarczono ze źle skalibrowanymi nakrętkami.
Ludzki błąd, zdarza się. Faktem jest, że po telefonie dosłali właściwe nie rządając zwrotu poprzednich.
A takie śrubki z chin to kosztują grosze, myślę więc, że nie było by kłopotu by przysłali raz jeszcze komplet.
Nawiasem mówiąc, wspominaliście o Castoramie a tam też sprzedają najtańszy sort.
Już nie do gitar, ale zwróćcie uwagę na oznaczenia śrub i nakrętek sprzedawanych w Casto.
To samo dotyczy się wkrętów. Ja jak już mam coś kupić to wybieram te z kwasówki, są mocne ale kruche.

Pozdrawiam
poco
Moderator
Posty: 4626
Rejestracja: 2010-12-06, 14:36
Lokalizacja: Blok Dobryszyce

Post autor: poco » 2013-12-01, 00:06

Małą uwaga dotycząca wkręcania wkrętów w drewno twarde.
Należy wykonać otwór prowadzący najlepiej wiertłem do wkrętów do drewna, lub walcowym, o średnicy równej średnicy rdzenia.
http://www.spax.com/pl/leksykon-techniczny/nawiercanie/
Dawniej używało się świdrów kończystych
http://www.wehrfritz.pl/produkt/swider_ ... uka_155561
Dodatkowo przed wkręceniem przeciągnąć gwint w suchym mydle. Mydło załatwia smarowanie, łatwe wkręcanie i wykręcanie, zabezpiecza przed działaniem garbników zawartych w drewnie (korozja wkrętów stalowych).
Pozdrawiam, Ryszard
via vita curva est
ODPOWIEDZ