Witam z Hiszpanii

Tu możesz się przywitać i przedstawić (wymagane)

Moderator: Jan

Abeto
Posty: 2
Rejestracja: 2016-03-10, 10:10

Witam z Hiszpanii

Post autor: Abeto » 2016-03-10, 10:40

Dzien dobry,
Mam na imie Miroslaw i od 28 lat mieszkam na katalonskim Costa Brava.
Jestem nowicjuszem i moim marzeniem jest skonstruowanie gitary klasycznej z litego drewna. Od ponad roku zbieram informacje, obejrzalem na YoyTube setki filmikow i mam nadzieje, ze powolutku i z duza doza cierpliwosci uda mi sie stworzyc instrument, ktory bedzie stroil na XII progu ;-)
Warsztat bede musial skompletowac od zera, ale mysle, ze dam rade.
A co do drewna, to juz mam na oku duza hurtownie, ktora oferuje wszelakie egzotyczne drewno do budowy instrumentow muzycznych.
Serdecznie pozdrawiam Kolezanki i Kolegow,
Miroslaw
popik10

Re: Witam z Hiszpanii

Post autor: popik10 » 2016-03-10, 10:45

Witamy :-)
Pozazdrościć życia w kraju w którym gitara to instrument narodowy ;-)
A czy ta hurtownia wysyła do Polski??
Ma jakąś stronę??
P
Abeto
Posty: 2
Rejestracja: 2016-03-10, 10:10

Re: Witam z Hiszpanii

Post autor: Abeto » 2016-03-10, 13:59

Nie ma czego zazdroscic, bo aby przezyc musialem sie nauczyc piec nasz razowy chleb, wedzic nasze kielbasy i balerony, kisic kapuste oraz nauczyc sie palaszowac baranie glowy oraz morskie robale ;-)

Przed chwila z nimi rozmawialem. Towar wysylaja glownie Fedex-em na caly swiat. Przyblizony koszt wysylki mozna poznac, gdy sie zrobi "fikcyjne" zakupy na stronie ich sklepu... i wlasnie dzisiaj wysylaja paczke do Polski :)

Ja od 24 lat jestem kupcem, wiec zadalem jeszcze kilka pytan 8-)
Adirondack, to jest swierk, ktory sprowadzaja z Kanady.
Engelman spruce, to jest swierk, ktory sprowadzaja z USA.
Jednak dodal, ze do gitar klasycznych najlepszy jest swierk europejski lub czerwony cedr z Kanady.

Firma jest na rynku od 50 lat, a namiar na nia wyszukalem z hiszp. fórum gitary klasycznej.

A to jest link do nich.
http://maderasbarber.com/