Dla kogo to forum?

Tutaj czekamy na waszą inicjatywę...To co powinno być a niema , to co jest a nie powinno być etc.

Moderator: poco

popik10

Dla kogo to forum?

Post autor: popik10 » 2011-02-24, 12:10

Założyłem ten wątek ponieważ nurtują mnie pewne wątpliwości.
Sam jestem zupełnym amatorem ale lubię drewno i lubię pogrywać na gitarze. Ale jeszcze bardziej lubię dłubać przy instrumentach.

Kiedy znalazłem to forum to bardzo się ucieszyłem bo znalazłem w końcu miejsce gdzie mogę się czegoś dowiedzieć i nauczyć. I nie jestem w tym odosobniony jak widzę. Martwi mnie jednak to, że mamy tu bardzo dużo wymieszanych postów. Obok naprawę wartościowych pojawiają się takie "zrobiłem sobie wiosło chłopaki z deski i dwóch puszek, zajebiste nie??"
i pod spodem komentarze "cool" "fajny kolorek" i inne "pierdu pierdu".

Takie jak to moi koledzy mówią "lizanie się po fiutkach" sorki za sformułowanie.

Według mnie może warto by zrobić dział "pierwszy instrument" bo jak widzę, że obok np. wątku Tyrciusz-a z rewelacyjną lutnią funkcjonują jakieś "wynalazki", to coś mi tu nie gra.


Odnoszę nieodparte wrażenie że jest tu mnóstwo osób które nie maja nic do powiedzenia w tematach lutniczych.

Zarzucił mi kolega piniasty, że swoimi opiniami zniechęcam początkujących do budowania gitar. Coś nie tak. To ja jestem początkujący i chcę się tu czegoś nauczyć. Jeśli ktoś mi będzie pokazywał instrument wystrugany toporkiem wyglądający jak toporek to ja się pod tym nie podpisuję.
Jeśli chcesz się czymś chwalić to zrób to porządnie.
Są na tym forum instrumenty zbudowane prostymi sposobami które trzymają pewien poziom, i stawiam weto kopyślakom.

Podzielicie się opiniami??
Pozdr
wilk
Posty: 23
Rejestracja: 2011-01-22, 11:07
Lokalizacja: poznan

Post autor: wilk » 2011-02-24, 18:12

Witam
Jak sam mówisz forum jest po to żeby się czegoś nauczyć wiec zamiast mówić że coś jest stratą materiału itp powiedz co byś zrobił inaczej.