Bas na powitanie.

Miejsce na zdjęcia i opisy zbudowanych instrumentów

Moderator: Jan

Scyzoryk
Posty: 6
Rejestracja: 2016-09-04, 16:24

Bas na powitanie.

Post autor: Scyzoryk » 2016-09-04, 16:56

Dzień dobry!
Zacznę od przywitania się.
Nazywam się Paweł, jestem studentem, gram trochę na basie.
Pewnego dnia wpadłem na pomysł zbudowania własnego instrumentu, jednak musiałem nabyć trochę wiedzy teoretycznej i tak trafiłem na to forum. Przeczytałem wiele tematów i zakupiłem odpowiednie materiały do budowy pierwszego basu.
Aczkolwiek nie ten dzisiaj chcę wam pokazać, gdyż był to instrument obleczony pewnymi niedoskonałościami, wszak się na nim wielu rzeczy uczyłem od podstaw. Choć jest używalny i na nim czasem gram.
Pod koniec tworzenia pierwszego basu czułem niedosyt, że jednak potrafię wykonać dokładniej, z większą precyzją a także ciekawiej.
Po jakimś czasie znów zainwestowałem w materiały.
Zainspirowały mnie basy Carla Thompsona.

Drewno które użyłem to (wg ilości): Orzech amerykański, klon falisty, ziricote, klon, heban, i wstawki mahoniowe.
Pasywna elektronika z jednym humbuckerem. Progi stalowe. Klucze Gotoh. Mostek Schaller 2000.
Wykończony do połysku i potraktowany olejem tungowym.
Załączniki
s6.JPG
s7.JPG
s8.JPG
s9.JPG
s10.JPG
i6.JPG
Awatar użytkownika
PiotrCh
Posty: 4398
Rejestracja: 2013-02-12, 00:04
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Bas na powitanie.

Post autor: PiotrCh » 2016-09-04, 17:06

Czapka z głowy:) Maestro!
pozdrowienia
Piotr
Victor
Posty: 163
Rejestracja: 2014-04-27, 13:23
Lokalizacja: UK

Re: Bas na powitanie.

Post autor: Victor » 2016-09-04, 19:52

Podoba mi się! Kształt deski, kolorystyka... bardzo ładnie to wszystko ze sobą się komponuje. Dostaniemy jakieś zdjęcia z wykonania?
Ps. Powitanie powinno być jako pierwszy post w odpowiednim dziale.
Scyzoryk
Posty: 6
Rejestracja: 2016-09-04, 16:24

Re: Bas na powitanie.

Post autor: Scyzoryk » 2016-09-04, 20:45

Oczywiście mam wszelkie zdjęcia z poszczególnych etapów budowy.
Mogę coś wrzucić.