Znaleziono 141 wyników

autor: kazmod
2020-04-07, 23:33
Forum: Plany i projekty
Temat: Proba przyblizenia surowych "chinskich" skrzypiec do standartu Stradivariusa :) x 10
Odpowiedzi: 97
Odsłony: 5842

Re: Proba przyblizenia surowych "chinskich" skrzypiec do standartu Stradivariusa :) x 10

Ciesze sie, ze znalazlem sporo nowego materialu do przesledzenia. Dzieki ! Pozdrawiam.
autor: kazmod
2020-02-24, 11:48
Forum: Plany i projekty
Temat: Proba przyblizenia surowych "chinskich" skrzypiec do standartu Stradivariusa :) x 10
Odpowiedzi: 97
Odsłony: 5842

Re: Proba przyblizenia surowych "chinskich" skrzypiec do standartu Stradivariusa :) x 10

Tego chinsko, japonskiego, nerweskiego lutnika znam od dawna Nie , nie chodzi o dokladnie o ten sam produkt w tubce. Chodzi raczej o klase farb na bazie spirytusu, ktore sprzedaje sie w tubkach. Tego bede szukal jezeli nikt mi nie podpowie. Inna sprawa, ze on klamie (tak mysle), ze zrobil go sam, bo...
autor: kazmod
2020-02-24, 02:33
Forum: Plany i projekty
Temat: Proba przyblizenia surowych "chinskich" skrzypiec do standartu Stradivariusa :) x 10
Odpowiedzi: 97
Odsłony: 5842

Re: Proba przyblizenia surowych "chinskich" skrzypiec do standartu Stradivariusa :) x 10

Piotrze, dzieki za link.
Wlasnie, znowu pytanie. Na tym filmie https://www.youtube.com/watch?v=1b-81XMLHEA jegomosc uzywa jakies farby z tubki.
Jakiego rodzaju wlasciwosci powinna miec ta farba ? Chcialbym na poczatek sprobowac ja kupic tutaj.

Pozdrawiam
autor: kazmod
2020-02-23, 16:43
Forum: Plany i projekty
Temat: Proba przyblizenia surowych "chinskich" skrzypiec do standartu Stradivariusa :) x 10
Odpowiedzi: 97
Odsłony: 5842

Re: Proba przyblizenia surowych "chinskich" skrzypiec do standartu Stradivariusa :) x 10

A udzielalem sie. Pozdrawiam i jeszcze pytanie z kim mam przyjemnosc. Gdzie mielismy sie zetknac ? Kiedy ?
autor: kazmod
2020-02-23, 15:59
Forum: Plany i projekty
Temat: Proba przyblizenia surowych "chinskich" skrzypiec do standartu Stradivariusa :) x 10
Odpowiedzi: 97
Odsłony: 5842

Re: Proba przyblizenia surowych "chinskich" skrzypiec do standartu Stradivariusa :) x 10

Dzieki Piotr, przestane lakierowac pedzlem jak juz bedzie mi sie podobac powloka. Pozdrawiam, Nie , nie zalezy mi na szumie.

Szumu nie ma , jest tylko wymiana zdan.
autor: kazmod
2020-02-23, 12:42
Forum: Plany i projekty
Temat: Proba przyblizenia surowych "chinskich" skrzypiec do standartu Stradivariusa :) x 10
Odpowiedzi: 97
Odsłony: 5842

Re: Proba przyblizenia surowych "chinskich" skrzypiec do standartu Stradivariusa :) x 10

1. Dziekuje bardzo za pomoc 2. Nawet jesli odpowiedz jest akurat nie na temat, to i tak mozna sie z nie cos nauczyc. 3. Autor robi po omacku? Nie calkiem to prawda. Czy to ma sens ? Dla mnie ma. 4. 75 procent odpowiedzi (prosze przesledzic watki) nie jest odpowiedzia na moje pytania, wiec jak mam to...
autor: kazmod
2020-02-21, 21:07
Forum: Plany i projekty
Temat: Proba przyblizenia surowych "chinskich" skrzypiec do standartu Stradivariusa :) x 10
Odpowiedzi: 97
Odsłony: 5842

Re: Proba przyblizenia surowych "chinskich" skrzypiec do standartu Stradivariusa :) x 10

Andrzeju, powiedz mi gdzie ty mieszkasz ? Co do zapachu pszczolek, to rozwial sie tak (oczywiscie na oko) gdzies w 90 %. Jakos zapach szelaku mi nie przeszkadza. Gorzej ze wzrokiem, chyba zbyt dobrze tych skrzypiec nie pomaluje. A skoro malujesz skrzypce, to powiedz mi jak powinien przebiegac ten pr...
autor: kazmod
2020-02-21, 16:27
Forum: Plany i projekty
Temat: Proba przyblizenia surowych "chinskich" skrzypiec do standartu Stradivariusa :) x 10
Odpowiedzi: 97
Odsłony: 5842

Re: Proba przyblizenia surowych "chinskich" skrzypiec do standartu Stradivariusa :) x 10

Wrocilem. Niedlugo zalecze zdjecia obecnego stanu przyszlego Stradivarius'a !
autor: kazmod
2020-02-21, 09:33
Forum: Renowacje instrumentów
Temat: Renowacja ponad 100-letniego instrumentu Suzuki
Odpowiedzi: 110
Odsłony: 7125

Re: Renowacja ponad 100-letniego instrumentu Suzuki

Ja uzywawam lakieru szelakowego na spirytusie. Ile tych wartw lakieru nalezy nalozyc. Jest jakies kryterium ? Czy politura sie stosuje w wypadku uzycia lakieru szelakowego ? Napisalbys jak politurowac, jesli powinno sie to zrobic ? Uzywajac papierow 800, 2000 robisz to na mokro czy na sucho. Koloru ...
autor: kazmod
2020-02-20, 14:29
Forum: Renowacje instrumentów
Temat: Renowacja ponad 100-letniego instrumentu Suzuki
Odpowiedzi: 110
Odsłony: 7125

Re: Renowacja ponad 100-letniego instrumentu Suzuki

Dzieki za wskazowki. Skorzystalem,

Pozdrawiam rownie z , Kazik
autor: kazmod
2020-02-19, 20:21
Forum: Renowacje instrumentów
Temat: Renowacja ponad 100-letniego instrumentu Suzuki
Odpowiedzi: 110
Odsłony: 7125

Re: Renowacja ponad 100-letniego instrumentu Suzuki

Witam po dlugiej , dlugiej przerwie. Za przerwe przepraszam wszystkich fanow szybkiej pracy. Coz, kiedy sie przekroczy pewien wiek, niespodzianki niechciane moga sie przytrafic. Tak, czy inaczej jestem z powrotem. Na zdjeciach pokazuje jak wygladaja skrzypce Suzyki, po 6-7 krotnym lakierowniu. Widze...
autor: kazmod
2019-07-12, 16:35
Forum: Plany i projekty
Temat: Proba przyblizenia surowych "chinskich" skrzypiec do standartu Stradivariusa :) x 10
Odpowiedzi: 97
Odsłony: 5842

Re: Proba przyblizenia surowych "chinskich" skrzypiec do standartu Stradivariusa :) x 10

Dzieki za post !!!! Nie, nie , projekt nie zostal zarzucony i nie bedzie nigdy. Obiecuje ! Po powrocie z Polski rozpoczal sie tu sezon mego drugiego hobby. Przykro przyznac, ale skrzypce na tym cierpia. Moje drugie hobby to pilotowanie zdalnie sterowanych samolotow. Mam tego niestety mnostwo. Podkre...
autor: kazmod
2019-05-18, 21:48
Forum: Plany i projekty
Temat: Proba przyblizenia surowych "chinskich" skrzypiec do standartu Stradivariusa :) x 10
Odpowiedzi: 97
Odsłony: 5842

Re: Proba przyblizenia surowych "chinskich" skrzypiec do standartu Stradivariusa :) x 10

Jaki lakier ? Skrzypce były wodowane?
Spirytusowy lakier szelakowy.

Czy skrzypce byly wodowane ? Jak boga kocham, nie wiem o czym mowa.
Co do dzwieku, to musze poszukac czy cos nagrywalem. Sprawdze !